Nimeni Altu' - Doar un cuvant (Versuri)

Versuri

Nimeni Altu' - Doar un cuvant (Versuri)
Nimeni Altu' - Doar un cuvant (Official Audio)

A fost (aha)... odata... demult
O fata frumoasa
Care se indragostise de un flacau
........???.........
Asta e o poveste de dragoste

Jurca n-au fost niciodata doi oameni
Care sa se iubeasca atat
Si nu numai atunci
Si multa vreme dupa aceea

15 a 6-a, 98 orice as face n-am sa pot uita
Ziua in care tu ai aparut in viata mea
Imi spuneam deja sigur e ea
La cat e de frumoasa
Dar, nu gandeam nici cum
Ca voi puteam avea vre-o sansa
Tin minte si acum
Primele mele cuvinte rostite printre
Emotii pe nisipul fierbinte
Cum ne plimbam si simteam
Ca parca ne stim de-o viata
Dar cu cat vorbeam mai mult
Cu-atat tu ma bagai in ceata
Nu credeam,
Ca poti fi atat de diferita, fata de celelalte
Si ma gandeam clipa de clipa oare,
Daca-s putea, cum sa fac si fie a mea
Plangeam singur gandindu-ma ca nu te pot avea
Tu ma placeai mult, dar inima mea simtea,
Ca nu pot fi acela, tu-ti dorea p'altcineva
Eram prea mic atunci sa te inteleg
Sau sa inteleg ce simteam
Nici macare nu mai stiam
Ce sa cred, c-am zis ''plec''
Dar nu putema uita privirea ta si ma-ntrebam,
Cumde poate fi soarta asa de rea,
Erai deja inchisa in inima mea
Si atunci mintea mea statea numai la inima mea,

Refren:
Doar un CUVANT!
Niciodata nu as fi crezut,
Ca voi putea iubi pe cineva atat de mult
Pana cand, te-am cunoscut pe tine
Iubirea pentru mine
A fost, Doar un CUVANT
(... doar un cuvant...)

Doar un CUVANT!
Niciodata nu as fi crezut,
Ca voi putea iubi pe cineva atat de mult
Pana cand, te-am cunoscut pe tine
Iubirea pentru mine
A fost, Doar un CUVANT
(... doar un cuvant...)

A trecut un an apoi si ne-am vazut din nou
Eram nebun dupa ea, dar ma purtam ca un bou,
Eram ranit in orgoliu si incercam sa ma razbun
Imi ziceam in sinea mea, ce hmm... e randu ei acum
Dar ea, cand a venit, credea, spera
Ca voi mai vrea sa fiu a ei
Si ca ea va fi a mea,
N-am stiut, n-am crezut
Aveam de demonstrat
Ca m-am schimbat
Eram inca pustan
Dar ma credeam barbat
Injuram, ma purtam ciudat
Eram beat in ziua in care m-am trezit
Si am vazut ca a plecat, ce-am facut?
De ce m-am prefacut atat?
A plecat crezand ca sunt lafel ca toti ceialalti
Defapt, n-am apucat, sa-i spun ce simt atunci, pacat
Restul vacantei de vara am stata lafel de suparat
In acea toamna intram la liceu
Mare derbedeu
Bagam alcool si iarba la greu
Dar ma gandeam la mereu
C-o vazuse de curant la festivalul berii
N-am scos nici un cuvant si s-a pierdut in linistea serii
Am fost rece, lafel ca bera de rece
Inima mi se rupea, mintea-m spunea las-o sa plece.
Incepuse-m sa pierd nopti (... sa pierd nopti)

Timpul a trecut din nou mai greu si mai apasator
Deja faceam bani si ma gandeam la viitor
Erau, 2 ani de cand nu te mai vazusem
Si 3 ani de cand incepusem
Sa pierd nopti printre golani
Simteam ca tre' sa ma schimb dar nu puteam, nu stiam
Stateam cu alte femei in pat si tot la tina ma gandeam
Insa nu mai speram, imi spuneam ca vreau sa vad ce mai faci
Atat credeam ca-o sa pot trece peste acel cuvant
Un gand mi-a trebuit, o visam maritata
Si mi-am zis ca orice-ar fi, tre' sa te mai vad odata
Am luat o poza pastrata de demult
Te-am privit, am zambit, m-am gandit,
Cat am fost de tampit
N-aveam chiar nimic de pierdut
Si-acum, ma gandesc cat timp mi-a trebuit
Sa imi fac curaj ca sa te sun
Da' te-am sunat, intr-un finam mi-am zis ce putea sa fie
Te-ai bucurat, dar te simteai vorbind c-o stafie
Si mie imi era teama ca poate si tu te-ai schimbat
Nu mai eram acel copil intelesesem defapt
Ce e rau si bine, ce are lume cu mine
Si de ce te-am iubit tot timpul pe tine,
Tu stiai prea bine
Ne-am intalnit a doua zi si ne-am plimbat prin Cismigiu
Vorbind despre tot ce a fost pana tarziu
Si-au mai trecut de-atunci 3 ani, multumesc ca-i venit,
Am trecut prin multe, dar nimic nu ne-a mai despartit
In timp, ti-am gasit in suflet scris, numele meu
Numele tau pe-al meu era demult, dar o stiam doar eu
Acum am renuntat, sa mint stii bine tot ce simt
Ca (? trupuri?) impreuna vom ramane pana la sfarsit
De mic copil te-am iubit, acum te am langa mine,
Cele mai frumoase cuvinte
Nu pot exprima ceea ce simt pentru tine
Pentru ca, niciodata nu as fi crezut,
Ca voi putea iubi pe cineva atat de mult

Doar noi, doar eu si cu tine
Impreuna vom fi la rau si la bine
Din mine, am rupt aceasta piesa pentru tine
Iubire tu m-ai invatat asta prea bine

Doar noi, doar eu si cu tine
Impreuna vom fi la rau si la bine
Din mine, am rupt aceasta piesa pentru tine
Iubire tu m-ai invatat asta prea bine

Au trait muti ani fericiti
Si poate ca traiesc si azi
daca no fi murit
Iar eu am incalecat pe-o sa
Sp v-am spus povestea asa

Trimiteți un comentariu