Miss Mary - Lacrimi din stilou (Versuri)

Versuri

Miss Mary - Lacrimi din stilou (Versuri)
Miss Mary - Lacrimi din stilou (Lyric Video)

Strofa 1:
Iubirea se pierde, tu nu spui nimic
Furtuna de lacrimi, asculta ce zic
M-am ratacit, regret inzecit,
Lasa-ma sa iti explic eu
Daca ma vei ierta voi fi numai a ta
Speranta ma-nseala, dar traiesc cu ea!

Refren:
Cad lacrimi din stilou in suflet,
Acum si noaptea e mai frig,
Iubesc doar un tablou, un zambet,
Doare dar nu spun nimic!
Te-am mintit dar te vreau inapoi,
Dependenta de noi, nu pot vinde nevoi
Cad lacrimi din stilou in suflet
Doare dar nu spun nimic!

Strofa 2:
Vorbesti de iubire, dar nu poti ierta,
Iti pasa de mine sau ma vei uita?
Iubim in trecut, cersim un sarut
Nu vezi cat de mult am pierdut? Da’
Femeia nu stie sa piarda,
Iubeste pe bune o data,
Buzele mele inca asteapta
Sa te sarute-o noapte-ntreaga, acuma
Vreau sa-ndrept o greseala,
Te-astept acasa-n fiecare seara!

Refren:
Cad lacrimi din stilou in suflet,
Acum si noaptea e mai frig,
Iubesc doar un tablou, un zambet,
Doare dar nu spun nimic!
Te-am mintit dar te vreau inapoi,
Dependenta de noi, nu pot vinde nevoi
Cad lacrimi din stilou in suflet
Doare dar nu spun nimic!

Bridge:
Te-astept acasa, da
La masa ta,
Daca ma vei ierta
Doare linistea
Din viata mea
Cand tu nu esti in ea!

Lacrimi din stilou
Iubesc doar un tablou

Refren:
Cad lacrimi din stilou in suflet,
Acum si noaptea e mai frig,
Iubesc doar un tablou, un zambet,
Doare dar nu spun nimic!
Te-am mintit dar te vreau inapoi,
Dependenta de noi, nu pot vinde nevoi
Cad lacrimi din stilou in suflet
Doare dar nu spun nimic!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro