Jayoh - Nu Pot Sa Cred (Versuri)

Versuri

Jayoh - Nu Pot Sa Cred (Versuri)
Jayoh - Nu Pot Sa Cred (Single Oficial)

Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca tu acum esti cu altcineva
Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
C-ai plecat asa din viata mea

Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca nu mai pot schimba ceva
Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca tu nu stii ce va urma

Tot ce aveam erau doar soapte
Ce te-nveleau si-ncalzeau tarziu in noapte
Dar pentru tine nu e suficient ca eu
N-am fost perfect, dar te-am iubit in felul meu

Cum ai fi vrut sa mai lupt
Cu mainile legate si cu sufletul rupt
In mii de bucati, nu pot juca fara carti
Erai cu gandul la mine, dar cu inima prin alte parti

Ai grija ce-ti doresti
Ca s-ar putea sa se intample
Chiar daca mai zambesc
M-ai lasat cu aripile frante

Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca tu acum esti cu altcineva
Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
C-ai plecat asa din viata mea

Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca nu mai pot schimba ceva
Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca tu nu stii ce va urma

In fiecare seara eram cu tine
Si imi spuneai cat de mult tii la mine
Dar timpul trece, se mai raceste
Apar si certuri, ca tot omul mai greseste

Am incercat sa fiu mai responsabil
Dar pentru tine nu mai era demult valabil
Fericirea falsa niciodata nu ajunge
Si cel ce pierde la final, e cel ce plange

Ai grija ce-ti doresti
Ca s-ar putea sa se intample
Chiar daca mai zambesc
M-ai lasat cu aripile frante

Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca tu acum esti cu altcineva
Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
C-ai plecat asa din viata mea

Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca nu mai pot schimba cevav
Nu pot sa cred, nu pot sa cred, nu
Ca tu nu stii ce va urma

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro