Boier Bibescu & The dAdA - OK (Videoclip Oficial)

Videoclip Oficial

Boier Bibescu & The dAdA - OK (Videoclip Oficial)
Boier Bibescu & The dAdA - OK (Versuri)

"Prima data am compus refrenul, iar celelalte versuri au venit in urma experientelor mele, atat cele bune, cat si cele rele.
Cu baietii de la The dAdA am colaborat pentru prima data acum trei ani, cand le-am remixat piesa "Ne doare la".
A venit momentul sa facem si o piesa impreuna, care ne reprezinta pe toti" - Boier Bibescu.
The dAdA: "De cand am vazut versurile, am stiut ca piesa ni se potriveste, ne-a placut pe loc. La clip a fost mare caterinca, am ras mult, mai ales ca am avut in jurul nostru si multi actori de comedie.
A fost relaxat, distractiv si am avut un vibe bun, se vede asta si in clip".

Produs De Boier Bibescu
Muzica: Batrinu Razvan Marian, Alex Mataev, Chariton Robert Iohanes, Septimiu Urzica, Ene Danut Cristian
Text: Batrinu Razvan Marian, Udrea Cristian, Dan Popescu, Niculescu Alin
Management The dAdA: Marius China
Booking The dAdA: Carmen Stoian
PR: Simona Ionascu

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu