WLAD - Nu Vreau (Versuri) - (feat. DJ Undoo)

Versuri

WLAD - Nu Vreau (Versuri) - (feat. DJ Undoo)
WLAD - Et subice, ard letfal. (Album)
WLAD - Nu Vreau (Official Audio) - (feat. DJ Undoo)

Totul se rezuma la reduceri gen voucher
de ce sa zbier cand pot sa dau share?
sa-mi pun gandul pe perete, dar nu graffer, incarca
parca e mult mai facil fara spray sau fara marker

Vu vechiu-n panza, alertat ca Peter Parker
ma simt urmarit de tehnologie ca de-un stalker
e-un diferend, ca de fapt odata cu evolutia
involuam, si procesul sta la baza ca percutia

Roboti proiectati sa stea si sa scrolleze
noi nu ne scoatem din filme ca Martin Scorsese
ramanem blocati cu ochii pe ecran cu doua lese
o zgarda pusa la gat, alta pe constiinta sa cedeze

Sa ne pierdem simturile, intuitia, capul
mintile-s prostite prea mult, asternute precum patul
puse la pamant, gasindu-se cu demnitatea
ne-am intalnit cu cei ce au abilitatea de-a leza

Caracterul nostru ca-n mass-media
suntem informati dar si tratati ca alcoolul atunci cand se bea
condusi de ultimii betivi ce vor toata berea
ma simt folosit ca atunci cand am facut practica-n Predeal

Suntem luati pe sus in mod subliminal, ce credeai?
vrei sa te separi prin filtru? pune pe instagram un sepia
n-ai cum sa scapi, devi un monstru ca-n Ben 10
si fara sa stii esti incadrat intr-un grup omogen

Condus de-acelasi sistem.. si care-i scopul?
s-arunce cu lemne peste tot sa nu se stinga focul
si lumea arde incet, si eu inc-o ard decent
dar nu pot sa fiu absent, la ce se-ntampla sunt prezent

Simt cum fenomenul se raspandeste-n camera si-n jur
stiu ca-s dirijat intr-o directie ca prin abajur
nu conteaza daca parasesc blocul, e la fel
inca vor sa fiu atent la telefon si nu la cer

Refren:
Dar eu nu vreau, nu vreau...
Dar eu nu vreau, nu vreau...
Dar eu nu vreau, nu vreau...
Dar eu nu vreau, nu vreau...

Trimiteți un comentariu