WLAD - Iubito (Versuri) - (feat. Deliric)

Versuri

WLAD - Iubito (Versuri) - (feat. Deliric)
WLAD - Et subice, ard letfal. (Album)
WLAD - Iubito (Official Audio) - (feat. Deliric)

Strofa 1:
Am obosit psihic, fumez des hippie
hop ura, draga mea, stop gura,
C-am obosit psihic, n-ai inteles versul?
maro-nchis pipi - sa vezi ce face stresul,
Tare dresul, imi place mersul, mergi pe mana mea,
ia la ea cum merge timpul trece boala grea
asta cu rutina, fata Angelina curul Tina
Turner, nu-i de joaca, e-avion - Afterburner,
ea zboara in timp ce io raman pe pista,
ruginesc, viata-i trista, stiu ar rima cu...altruista?!?,
Pacat ca nu caut rime, ci doar vreau sa ies
din al dansei Univers, dar nu ma fac inteles,
Imi tot zice ca e totul bine, ca-s nebun,
ca barbatii-s de pe Marte, ele de pe Venus, eu Neptun,
nu vorbim aceeasi limba chiar daca suntem romani,
amandoi, sangele cald inima sloi...

Refren:
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Da-ma mie inapoi, ma simt deja captiv in noi, un singur eu stingher in doi...

Strofa 2:
Ce faci cu mine-i prea mult, strica, gen Soprano
ma lasi sa zac pe-o insula imaginara-n guano
m-ai bagat in sac demult, intinzandu-te ca untu'
si e perfect si lumea-i roz si tu ma rozi pe dinauntru

esti aia cu papagal poate d-aia mi-ai smuls penele
n-am fost la scoala semiotica, da-nteleg semnele
m-ai luat in desert, se hranesc vulturii si hienele
si de-atata amar de vreme ma irita ca izmenele

ca nu ma lasi, ma porti aiurea ca pe-o boala
da-i ironic cum mai mult pe mine-ncepe sa ma doara
si uite prind miros ca nasul, dar tu simti mireasma
credeam ca tu esti serul din sange si eu sunt plasma

dar miasma cruda m-a cuprins, inabusindu-mi vinele
si eu spuneam ca ne-ntelegem precum sinonimele
unde-i pasiunea - toata? culmea, s-a dus vlaga..
rupem petale din corola de minuni, ne cearta Blaga...

Refren:
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Da-ma mie inapoi, ma simt deja captiv in noi, un singur eu stingher in doi...

Strofa 3:
Ti-am zis pa! de multe ori, n-am zis adio! pan-acuma,
ar fi grabit un pas gresit sa m-abata de la drum
si ma-ntorc de unde plec, o s-am grija pe unde trec
ca sa nu calci stramb si tu - ti-am da papucii ca Elmec,
ca eu sunt Leu si tu Berbec, tu capoasa, eu zevzec,
stiu ca poa' sa sune sec, dar nu mai vreau sa le disec,
nu vreau iar sa ma innec, stii ca mi-e frica de sticla
ca tu stii ca vorbesc prost cand sunt pe gaz, nu zic de bicla,
zic ca... spune-mi doar ce pot sa fac
sa m-ajuti sa ma refac, sa ma-nveti sa-ti fiu pe plac
sper cu mine sa ma-mpac, ca de tine stiu ca scap
mai usor decat de cap, cand ma cearta o sa-l crap
dar cand te vad ca-ti luce scutul, parca-i rece si sarutul
m-ai face una cu pamantul sau m-ai modela ca lutul
si daca nu-ti iese mai bine ies din viata ta si asta este
eu o sa plec, tu o sa treci peste, Toto...

Refren:
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Iubito, lasa-ma sa plec, iubito
Da-ma mie inapoi, ma simt deja captiv in noi, un singur eu stingher in doi...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro