WLAD - Intrebare (Versuri) - (feat. Marius Pop)

Versuri

WLAD - Intrebare (Versuri) - (feat. Marius Pop)
WLAD - Et subice, ard letfal. (Album)
WLAD - Intrebare (Official Audio) - (feat. Marius Pop)

Strofa 1:
Copil fiind mi-era rusine sa zic ca nu stiu,
cred c-am inceput sa fiu mai curios cam de cand scriu,
nu mi-am bagat chestii-n cap cu vai cu chiu, vreau graiul viu,
ca dac-o s-ai un fiu fata de Google vei fi prea tarziu,
Si cand zic tu zic eu, cand zic eu zic noi,
cand zic noi zic toti, nu doar amandoi,
Ca mi-a zis tata sa intreb in stanga-n dreapta,
cand nu stiu si gata, ca nu-mi cad gradele, n-am facut armata,
Ca-i tare sa stii lucruri si te bucuri cand pasezi
si tu la randul tau, astea-s trucuri cum sa evoluezi,
c-aceasta evolutie se-ntampla-n grupuri cand frizezi
limite-n minte si trupuri, nu-i de nasul meu? prizez,
Te-ai gandit la cox? eu ma refer la informatie,
in inflatie la noi - nepasatoare natie!,
In loc s-o luam la ratie, totul, fractie cu fractie,
tu-ti intrebi femeia cum a fost botul, scuze, felatie, ce vreau?...

Refren:
Cand fii-miu va fi mare il vreau cel mai bun,
D-aia cand am o intrebare, o pun sa stiu ce sa-i spun
Cand fii-mea va fi mare o vreau cea mai cea,
D-aia cand am o-ntrebare mi-o pun de acum pentru ea, zic...

Cine, cum, ce, unde, cand? Afli orice intreband
Sa ai grija ca sa iasa ok,
In prealabil sa fii abil, sa probezi idei, am zis....

Cine, cum, ce, unde, cand? Afli orice intreband
Ca sa afli tot ce vrei sa stii,
Doar asa vei fi tot ce poti sa fii, canta...

Strofa 2:
Raman naiv daca nu pun la indoiala
orice sfat pe care vreau sa i-l dau, le tin intr-o camara
imateriala, n-am de gand sa-nchid ochii precum pleoapele
ca vreau sa-i asfaltez drumu, s-astup hartoapele

semne de intrebare dupa cuvinte, fiecare
rostit in gand, conspirativ, pun vorbe la-ncercare
pun ciorbe si sarmale, 'bage fata - fie mare
fie mica, ea tre' sa-nteleaga ce-i dau de mancare

ii plamadesc mintea, sufletul, caracterul
comportamentul, instinctul, simti tu cam care-i telul..
o s-o pun la inima, da, acolo cu auriculul
cam asta-i ce port eu de fapt in spate gen Curriculum

mai este pan-atunci? las' sa fie inca placere
eu traiesc azi si visez la plenitudinea din stele
te pun la curent cu ce-o sa mai creez, Nikola Tesla
si te-asigur c-o sa fie foarte tare piesa...

Refren:
Cand fii-miu va fi mare il vreau cel mai bun,
D-aia cand am o intrebare, o pun sa stiu ce sa-i spun
Cand fii-mea va fi mare o vreau cea mai cea,
D-aia cand am o-ntrebare mi-o pun de acum pentru ea, zic...

Cine, cum, ce, unde, cand? Afli orice intreband
Sa ai grija ca sa iasa ok,
In prealabil sa fii abil, sa probezi idei, am zis....

Cine, cum, ce, unde, cand? Afli orice intreband
Ca sa afli tot ce vrei sa stii,
Doar asa vei fi tot ce poti sa fii, canta...

Trimiteți un comentariu