Nicole Cherry - Mama noastra (Versuri)

Versuri

Nicole Cherry - Mama noastra (Versuri)
Nicole Cherry - Mama noastra (Single Oficial)

Ea e-a mea si eu a ei
Pot trece si-anii astia grei
Eu fara ea nu ma mai stiu
Sufletul e mic si pustiu

Eu ma mandresc cu Eminescu
Vlaicu, Enescu
Ma mandresc cu noi
Cu noi toti
Cred ca ne va fi bine
Dar tine de mine cat si de tine
Ca parte din noi
Noi toti

Asteapta-ne, romane, cu bratele deschise
Asteapta-ne cu paine si sare-n loc de vise
Ca aici e tara ta si a mea
Oricat ar fi ea de buna sau de rea
Asteapta-ne, romane

El e fiu, frate si sot
Tu esti mama pentru toti
Atatea fiice si fii, sa te bucuri de copii

Eu ma mandresc cu Eminescu
Vlaicu, Enescu
Ma mandresc cu noi
Cu noi toti
Cred ca ne va fi bine
Dar tine de mine cat si de tine
Ca parte din noi
Noi toti

Asteapta-ne, romane, cu bratele deschise
Asteapta-ne cu paine si sare-n loc de vise
Ca aici e tara ta si a mea
Oricat ar fi ea de buna sau de rea
Asteapta-ne, romane

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro