EUFONIC - Distante cu Stres (Versuri)

Versuri

EUFONIC - Distante cu Stres (Versuri)
EUFONIC - Distante cu Stres (Official Audio) - (Prod. SEZ)

Eufonic:
Ploaia rece din oras ma stropeste si trezeste
Mecanismul societatii astazi nu se odihneste
Intr-un bloc gri un copil e captivat de strada
Ce-o priveste nestind ca va fi la fel cand el va creste
Sistemul zboara, creste, te baga la cap gandeste-te
Guvernul lasa numai sufletele vestete
Senatori is curvi as vrea sa stiu cine-i pestele
Cine vinde scoala, spitalele si cresele
Spune-mi tu daca stii cine iti doresti sa fii
O lupta in noi zi de zi pana cand vom muri
Si-i greu cand dai rateu sa poti sa spui a cui e vina
Mai ales cand viata ta pare simpla ca buna ziua
Oricum nu sunt derbedeu asa cum te gandi tu
Plus te gandi vreodata la ce se gandeste fiito
Stiu si eu e un tablou trist rau
Mie mia fost destul de greu si nu sunt vreun fatalau
Distante lungi intre noi parcurse doar din interese
Mult stres, probabil de aia inca refulez pe vers
Si refuz sa cresc iluzii intr-un univers grotesc
Retine ca nu te oblig eu doar iti spun ce gandesc!!!

Refren:
Timpul trece mult prea repede si tu nu o sa vezi
Ca distante intre noi sunt facute sa te pierzi
O generatie inchisa prematur, abuziv de legi
Dependenti de viata umple sufletele seci

Timpu trece mult prea repede si tu nu o sa vezi
Cand distantele dispar trebuie doar sa crezi
Gasesc in sentimente cele mai pure dovezi
Cand societatea te limiteaza numai la ce vezi

Stres:
Sunt inconjurat de fiare, cu ghiare spintecatoare
Da ce bine cam invatat rugaciuni vindecatoare
Care-mi intaresc cat cresc corpul celest
La sfarsit toate faptele se cantaresc
Trebuie sa daram toti muntii care ma opresc
Oricat de greu ar fi stiu c-o sa reusesc
Niciodata n-o sa-mi parasesc copilu si nevasta
Imi bubuie teasta doar cand ma gandesc la asta
Simt ca o iau razna peste tot vad rautate
Chiar n-am timp sa-i schimb pe fiecare-n parte
N-am nici de facultate
In fiecare noapte
Sapte zile din sapte
Lupt cu demoni ca dante
Uite mama am crescut spune si lu tata
Vreau sa fac bani sa pot sa va platesc rata
Vreau sa fac eu plata sa iau de mancare
Pentru fiecare, va iubesc atat de tare!!!

Refren:
Timpul trece mult prea repede si tu nu o sa vezi
Ca distante intre noi sunt facute sa te pierzi
O generatie inchisa prematur, abuziv de legi
Dependenti de viata umple sufletele seci

Timpu trece mult prea repede si tu nu o sa vezi
Cand distantele dispar trebuie doar sa crezi
Gasesc in sentimente cele mai pure dovezi
Cand societatea te limiteaza numai la ce vezi

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro