Dred - Timpule, imi vreau trecutul (Versuri)

Versuri

Dred - Timpule, imi vreau trecutul (Versuri)
Dred - Timpule, imi vreau trecutul (Official Audio)

Timpule, da-mi zambetu' de altadata
Vreau sa rad odata mai tare ca niciodata
Eram mic, parea totul usor si simplu'
Dar a trecut timpu, e complicat rimtu'
Plangeam mai des, dar nu durea asa de tare
Iubeam viata, acum simt ca iubirea doare
Nu stiam prea multe , vroiam sa fiu nemuritor
Nu credeam c-o sa zic vreodata ca vreau sa mor
Linistit, calm, toata ziua radeam
Ma jucam, nu injuram , p-afara cantam (aha)
Eram fericit, ma bucuram de orice clipa
Acum privesc stresat nisipul din clepsidra
Nu stiu cum d***u au trecut anii
Ma bucuram de tot acum ma bucura banii
As da timpu-napoi, dar viitoru-i crud
Intr-o zi o sa mor, o sa pierd tot ce-am acum...

Timpule, imi vreau trecutu
Sau un viitor de care sa ma bucur
Sau da-mi aripi in cer sa zbor
Fac parte din decor, odata am sa mor...

E inchisoarea vietii, omul nu invie
Frumusetea naturii te-ncarca cu energie
Asta-i poezie pentru suflete calde
Dezgheata sufletele inghetate
Cosmaruri, vise frumoase-n somn
Acum nu mai visez, n-am somn , nu dorm
Ma bucuram de prezent, in inima armonie
Trist realizez ca ma gandesc la ziua de maine
Viitoru-i negru, incerc sa schimb ceva
Degeaba ma schimb eu cand restu raman asa
As da timpu-napoi si l-as pune pe stop
Nu mai vreau, nu mai simt, nu mai pot
E greu, poate acum asculti si nu-ntelegi
E simplu sa jignesti, e greu sa-ntelegi
Am ales sa fiu ce vreau, asa raman
Muzica simpla ca o floare pe mormant

Trimiteți un comentariu