Dragos Miron - Intrebare (Versuri)

Versuri

Dragos Miron - Intrebare (Versuri)
Dragos Miron - Intrebare (Videoclip Oficial HD)

La cum arat parca n-am prea stat mult pe carte
Mai mult pe fapte, d-alea necurate
Le-am bagat pe toate, rupt de realitate
Daca voiai sa dai de mine ma gaseai in noapte

Pe strazi intunecate, caiete dezbracate
Pixuri si creioane aranjate mai deoparte
Visele mele moarte, toate sunt pisate
Pe ele ca n-am fost in stare sa le duc mai departe

Mi-era dor de claritate, si pe la 3 jumate
Aveam filme cu drogate si scriam versuri ciudate
Maica-mea pe spate, rupta de la toate
De la munca, de la boala, plansa toata c-aveam rate

Doi frati in strainatate rupeau carca
Ca s-avem ce manca, tu nu stii ce-i munca
Nu-ncape vrajeala, nu ti-e rusine tine gura
Strada m-a ales cu mine nu te tine p***a

Si-am intalnit-o pe una, buna
Mi-a f****t tot filmul cand mi-a zis doar un "buna"
Si-au trecut 5 ani de parca a trecut o luna
Ce-o fi fost in capu meu, i-am zis noapte buna

Si-am ramas ca fratele singur pentru luna
Ma iubeste, nu ma... lasa, ma indruma
Spre o cale luminata ca n-am plans de mult
Si in interior m-am consumat atat de mult

Ca stau pe 57 de kiloase de la prafuri
Asta e trecutul meu si ma priveste-n geamuri
De-asta incerc sa ma ascund de neamuri si-ntrebari
Ca realizez ca-s fapte rele si ma dor de zici ca mor

De asta tin ca nepotu meu sa lase rapu
Ca io l-am inteles aiurea si era sa-mi rupa capu
Si pentru toti pustanii care-asculta tot c***u
Din industrie se stie ca-l asculta doar pe d**cu

Si le suceste mintile dar noi nu suntem p***e
Noi ne luptam cu sarsaila si ii dam caspice
D'alea cum primeam cand eram mici de la mai mari
Si ne faceau de ras in fata fratilor scolari

Da mama, imi e dor sa ma dai iara pe picioare
Sa mai fiu atat de mic incat sa n-ajung la mancare
Mai stii cand te-ntrebam cand o sa cresc odata mare
Imi pare-atat de rau c-am pus aceasta intrebare

Pace pentru toti fratei mei

Trimiteți un comentariu