CRBL - Din studio (Versuri)

Versuri

CRBL - Din studio (Versuri)
CRBL - Din studio (Videoclip Oficial)

Si daca inainte visam la cai verzi pe pereti
Acasa pentru mine inseamna doar 2 genti
Pe barba mea inaintam usor usor
Iti arat ca pot mama sunt nemuritor
Taxi du-ma repede la gara
Am sa urc in tren de noapte pentru ultima oara
Direct spre capitala e marfa tare
Inevitabil va fi bine oare?
30 de grade in micul Paris
Love is for free asa mi s-a zis
Poate fata dar poate pe bani
Stinge lumina , baga bani baga bani
Din vina ta acum am bani de dat
Asa e dragostea atunci cand trece prin pat
Mai da-te in dragostea mea
Plec pe marte cu prietena ta

Din studio la radio
Facem ce facem cand facem
Dar cand facem facem show

Din studio la radio
Facem ce facem cand facem
Dar cand facem facem show

K-boom , nu mai plange Ana
Hai sus pe bar cu Maria Ioana
Vrei tot mai sus se vede in ochii tai
Esti a lu` Mamaia esti prada de razboi
Te pup pa pa eu is bine mersi
Din coltul blocului transmit pohui
Cine e cu noi striga Petre Petre
Pentru toata tara rupem boxele
Noi simtim la fel dupa ani si ani
Numai iubirea ne tine ca la 20 de ani
Eu beu mi-e sete de tine
Ne despart doar cele 2 cuvinte
Zaleilah libera la mare
Turbofin cand soarele rasare
Discret stiu ca-ti pare rau
Secret, defectul tau sunt eu

Din studio la radio
Facem ce facem cand facem
Dar cand facem facem show

Din studio la radio
Facem ce facem cand facem
Dar cand facem facem show

Sunt CBRL vreu CRBani
Zi-mi CRBoss hai cere-mi n-am
Sunt CRBL hai zi ce bere bem
Calare pe sticla ca mata pe ghem

Din studio la radio
Facem ce facem cand facem
Dar cand facem facem show

Din studio la radio
Facem ce facem cand facem
Dar cand facem facem show

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro