AbSsent - NITRO (Versuri)

Versuri

AbSsent - NITRO (Versuri)
AbSsent - NITRO (Videoclip Oficial)

Hai fa-mi loc ca ies din casa,
Fara tupeu la modu,eu sunt bun si restu-s varza.
Prefer sa demonstrez, ce-am mai bun pun pe masa;
Cine ma simte, bine, cine nu, nu conteaza!
Am stat ani in spate, acum ies la rampa frate
Totu e mai aproape, cand am ani de munca-n spate.
Si poate am cantitate ilegala de ego
Mixtapeu asta-i ansamblat din cele mai tari piese-lego
Si tot o ard pe margini cu mii de texte-n pagini
Nu-nteleg de ce te macini, c-am piese cu sacii.
Si m-agit maxim c-am stat prea mult in casa,
Si ultimii bani de taxi i-am dat pe mix si master
Simte-ma frate poate ca nu-ti cer prea mult,
Diferenta dintre noi e ca tu auzi si eu ascult;
Trag linii brut, scriu mult pana cad rupt,
Bag un pai dupa un ceai, si apoi ma culc.
Nu-mi spune cine esti, lasa rapu sa vorbeasca
Textu tau e prematur, ce sa zic: sa-ti traiasca!
Te lauzi ca ai coaie ca faci ce e-n tendinta
Eu mi-am tras oameni tari langa mine, asta-i fita!
Ne-am adunat toata brigada,
Muncim mult da tu n-ai cum sa stii ca stai degeaba.
Te miri de ce zici astia, ca muzica ta-i trista?
Te lauzi cu p**de-n piese si tot nu suna p**da!
N-am de gand sa ma plang ca nu-mi cumperi albumu,
Nu-s atat de retard,oricum nu vindeam niciunu
Ca la ce piese am pe el, o sa mi sui pe toti in crestet
Gandeste inainte sa-mi arati pumnu si-un deget
Fii destept! orice ai face-mi faci reclama,
Nu te-ai prins ce-a zis Dobrescu ma, pe scumpa doamna?
Vezi ca exista karma si-asta-i cea mai tare arma
Daca-mi futi tu mie una,maine-ti fute si o palma!
Rapu meu e drama, daca stii cum sa-l privesti,
Deci sfatu meu e ca alarma, ar trebui sa te trezesti!
Sa belesti ochii daca vrei sa-ntelegi rapu
Altfel esti ghinionist,o sa belesti doar capu!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro